



Historisch mannenkoor zingt laatste noot.
https://www.hetkontakt.nl/westbetuwe/nieuws/468335/historisch-mannenkoor-uit-herwijnen-zingt-de-laatste-noot?pubble_source=fb&fbclid=IwY2xjawSrHPRleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETEzcG9xU05pSGphbG9VVU9jc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHvJi1K4pRvDiIo65HvQc2NZUmEiZdEtLRMdEeN5mopc0c6GHYTM06j1qUwgF_aem_5BaQnNjY_4zJLjDpIOz5jQ#s=v1_468335_mquozqrx_thfkj

Het was een echte zomeravond!
Na de wandeling* vond iedereen een plekje in de prachtige hoogstamboomgaard.
Tussen de voordrachten en de meezingers van het historisch mannenkoor door, werd er gezellig gekletst.
Helaas was dit hun laatste optreden zie het artikel in Het Kontakt
Koffie / thee met eigen gemaakte baksels, drankjes en Hollandse hapjes.
Meer was er niet nodig voor een ouderwetse zomeravond!
*Het blijft bijzonder dat diverse leden hun huis, schuur of tuin openstellen.
Dank aan iedereen die aan deze avond heeft meegewerkt.








